Πολιτική Επιστροφών
1. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Μπορείτε να κάνετε ολική υπαναχώρηση/ακύρωση της παραγγελίας σας εως το στάδιο που το δέμα δεν έχει δοθεί στην courier
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός προθεσμίας αυστηρα 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία Acs courier.
Μπορείτε να κάνετε ολική υπαναχώρηση/ακύρωση της παραγγελίας σας εως το στάδιο που το δέμα δεν έχει δοθεί στην courier
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (ACS) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Η επιστροφή χρημάτων αφορά αποκλειστικά στην αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων. Τυχόν έξοδα παραγγελίας (π.χ. χρέωση Αντικαταβολής ή χρέωση αποστολής) δεν επιστρέφονται.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της Εταιρείας, η Εταιρεία δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα.
Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της Εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή τα οποία ανέρχονται στα 7 ευρω(περιλαμβανει αποστολη courier παραλαβή δέματος απο τον πελάτη και επιστροφή στο καταστημα) .Το ποσό αυτό ΔΕΝ θα καταβάλλεται απευθείας στον courier αλλά θα αφαιρείται από το ποσό προς επιστροφή που αφορά στην αξία του/των επιστρεφόμενου/νων είδους/ειδών. Συνεπώς κατά την επιστροφή του πακέτου σας, θα δηλώνετε χρέωση παραλήπτη.
Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Εταιρεία το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών μέσω της Acs courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail Η΄Κλήση για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία μας, ο πελάτης αποζημιώνεται με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό που μας έχει δηλώσει .
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε,θα επικοινωνήσετε πρώτα με το κατάστημα στο 2102448833.
Επιστροφές – αλλαγές χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με το κατάστημα – έγκριση δεν θα γίνονται δεκτές.
2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ
Ελαττωματικά Προϊόντα
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανώς κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται ή θα αποζημιώνονται αμέσως, με το κόστος επιστροφής να επιβαρύνει εξ' ολοκλήρου την εταιρεία.
Αν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα ελαττωματικό προϊόν, η εταιρεία μπορεί να το αντικαταστήσει με προϊόν ίδιων χαρακτηριστικών, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Το κόστος επαναποστολής του είδους προς αντικατάσταση επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου εμάς.
Σε περιπτώσεις Αλλαγής Προϊόντων
- Για παραγγελίες από Ελλάδα:
Στην περίπτωση αλλαγής ενός μη ελαττωματικού προϊόντος, Απαραίτητη προϋπόθεση είναι - Να επικοινωνήσει πρώτα με το κατάστημα στο 2102448833 για την ενήμερωση της αλλάγης και για τη πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή,η χρέωση είναι 5€ για την πρώτη αλλαγή και 7€ από την δεύτερη αλλαγή και για όσες προκύψουν μετέπειτα από την ίδια παραγγελία και την επιβαρύνεται ο πελάτης.
- Δωρεάν η πρώτη αλλαγή σε παραγγελίες που αφορούν προϊόντα χωρίς έκπτωση.
- στα προιόντα bazaar(Προσφορές up to -70%) δεν γίνονται επιστροφές και αλλαγές
3. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:
3.1 Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
3.2 Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
Σημείωση:
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα και τις αποθήκες της Εταιρείας υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η Εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε εντός 3 ημερών από την παραλαβή σας τηλεφωνικά στο 2102448833 με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να το παραλάβουμε εντός 14 ημερών από την παραλαβή σας ,πάντα στην αρχική του κατάσταση με τα καρτελάκια barcode και την απόδειξη αγοράς απαραίτητα .
4. ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.